29 Nisan 2011 Cuma

Chatroulette Nedir

Merhaba arkadaşlar, bu yazımda sizlere chat roulette nedir, nasıl kullanılır bunu anlatacağım.Çok basit bir arayüze sahip olan sitemizin tarihide o kadar uzak değil aslında.Kasım 2009′da yayın hayatına başlayan site Amerika’nın bir çok ünlü gazetesinin dikkatini çekerek tanıtımlarını yapmışlar.Chat roulette sitesinde kameralı/görüntülü sohbet yapabiliyorsunuz.Siz siteye bağlandığınız anda sizin web kameranızı tanıyarak yayına sokuyor ve o an da sizin gibi görüntülü sohbet etmek isteyen ve boşta olan kişi ile aranızda bağlantı kurarak görüntlü sohbet etmenize olanak sağlıyor.Next tuşuna basarak başka boşta olan bir kişiye atlaya biliyorsunuz.Başka bir deyişle buna chat ruleti deniyor.Yani şansınıza hangi ırktan,hangi renkten, hangi ülkeden,hangi cinsten bir insan çıkar bilinmez ama mutlaka sohbet edeceğiniz birilerine bağlanabiliyorsunuz.Üzücü tek bir nokta var bazı kendini bilmezler burayı da işgal ederek hiç de hoş olmayan şekillerde kameraların karşısına geçiyorlar.Rağbet görüyorlar mıdır bilemem ama böyle insanlarından olduğunu bilmenizde fayda vardır.Ben sadece deneme amaçlı olarak bir defaya mahsus siteye girdim.Bundan sonra da gireceğimi sanmıyorum ama chat roulette nedir, nasıl kullanılır diye merak eden arkadaşlarımız için bir tanıtım yazımız olmuş oldu.Konunun devamında bir adet resim var ve bu resim üzerinden chat roulette nasıl kullanılır daha iyi kavrayabilirsiniz.İyi günlerde , yeni dostluklarda kullanmanız dileğiyle….

Chat roulette sitesinde bazen öyle enterasan durumlarla karşılaşılıyor ki şaşmamak mümkün değil , kendi karşılaştığım bazı görüntlerin resmini çekmek te geç kaldım.Çekebilseydim yayınlayacaktım o resimleri de ancak beceriksiz anıma denk geldi yine de sizinle başka insanların karşılaştığı ilgin ç görüntüleri paylaşayım.Ya çok gülersiniz ya çok şaşırırsınız.


Chatroulette
Bunlarda maskeli armutlar, maske takarak gizem mi yapmaya çalışmışlar yoksa kendilerini mi aşmışlar bilinmez ama chatroullettetr.blogspot.com’dan armut sıfatını kazandılar.
:)
Chatroulette

bunlarda karı kız peşindeki veletler, sanki benim karıyla kızla işim olurmuş gibi sordukları soruya bak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder